wtorek, sierpnia 07, 2012

Przepraszam ,że w tamtym tygodniu nie dodałam niczego ,ale nie miałam czasu bo miałam gościa.;)
W czasie tych wakacji uświadomiłam sobie wiele rzeczy. Uświadomiłam sobie ,że całe życie trzeba ciężko pracować aby coś potem osiągnąć. Jeśli chce się zostać mistrzem olimpijskim pracuje się 2 razy ciężej , codzienne treningi po kilka godzin ,diety , nie można sobie ani na chwile odpuścić. Kiedyś był pokazywany trening Usaina Bolta koleś tak ciężko pracuje bo chce zapisać się w historii. Marcin Dołęga na niego liczyła cała Polska Rosjanie wycofali się z podnoszenia ciężarów i wiele osób stawiało ,że to właśnie on sięgnie po złoty medal ,albo jakikolwiek medal ,a tym czasem to nie on tylko Bonk zdobył brąz. Na coś takiego trzeba być przygotowanym fizycznie i psychicznie. Adrian Zieliński zdobył złoto ,przygotowywał się za swoje pieniądze ,a Polski Związek chce go za to ukarać.
W Polsce są małe szanse na wybicie jeśli chodzi o sport. Nie mamy pieniędzy jeśli ktoś chce coś osiągnąć trzeba samemu płacić z własnych pieniędzy ,a właśnie wielu zdolnych sportowców pochodzi z biednych rodzin ,którzy nie mają pieniędzy na treningi.
W Londynie moim zdaniem wiele naszych gwiazd nas zawiodło. Myśleliśmy chyba wszyscy ,że będzie więcej medali wiem to nie koniec Igrzysk ,ale wiele dyscyplin w których liczyliśmy na medal już były.
Dobra już nie narzekam bo w końcu inni za to dali radę i pokazali na co ich stać. GRATULUJĘ WSZYSTKIM SPORTOWCOM ,KTÓRZY ZDOBYLI MEDAL IO.

1 komentarz:

Dziękuję.♥

Konie, foki, inne zwierzęta
Pajacyk, Wspieraj Dobro, Okruszek, Polskie Serce, Habitat, Pusta Miska, Wyklikaj Żywność - Kliknij i Pomóż