niedziela, sierpnia 26, 2012

Serio? Dziewczyny potrafią zabić/torturować zwierzęta ,a potem jeszcze wstawiać to do internetu? Ludzie proszę was to jest chore ,takie dzieci powinno się zamykać w specjalnych zakładach ,ale nie psychiatrycznych bo mówimy tu o zupełnie dwóch innych światach. Te co zabijają ,albo torturują zwierzęta są to niewychowane smarkacze pewnie rozpieszczone wszystko im wolno. A takim ludziom powinno się robić to samo żeby zobaczyli jak to jest. Przed chwilą zobaczyłam zdjęcie jakiejś słit dziewczynki która obcasem czy to tam szpilka dla mnie to jedno i to samo , dusi czy co tam robi kotu. nie przyglądałam się temu zdjęciu nie moglam się na to patrzeć. po prostu brak słów.żyję wśród debili-_-" naprawde.
Nie rozumiem jak można coś takiego robić , przecież to nie jest normalne. No kurwa po co robić coś takiego? dlaczego? w ogóle co to ma być? one myślą ,że są fajne jak coś takiego zrobią , chyba są jakieś po****** za przeproszeniem. Przepraszam ,że używam wulgarnych słów, ale nie mogę się powstrzymać bo jeśli widzę takie rzeczy budzi się we mnie taka agresja taka nienawiść do tej osoby co to robi ,że wybucham. Płacze , drę się jednocześnie. SPRZECIWMY SIĘ KATOWANIU I TORTUROWANIU ZWIERZĄT.
poomoc.pl
karmimypsiaki.pl
LUDZIE NO POMÓŻMY ZWIERZĘTOM.
STOP ZNĘCANIU SIĘ NAD ZWIERZĘTAMI.

sobota, sierpnia 11, 2012

Chyba przerzucę się na pisanie w notatniku coś jak pamiętnik może tu czasami będę wchodzić nie wiem. jeśli będę miała i chciała o czymś napisać to jeszcze was tu odwiedzę ,ale wolę pisać w zeszycie bo internet już wielu osobom zniszczył świat.nie chce żeby mi też to zrobił.
Narra ziomy:*

wtorek, sierpnia 07, 2012

Przepraszam ,że w tamtym tygodniu nie dodałam niczego ,ale nie miałam czasu bo miałam gościa.;)
W czasie tych wakacji uświadomiłam sobie wiele rzeczy. Uświadomiłam sobie ,że całe życie trzeba ciężko pracować aby coś potem osiągnąć. Jeśli chce się zostać mistrzem olimpijskim pracuje się 2 razy ciężej , codzienne treningi po kilka godzin ,diety , nie można sobie ani na chwile odpuścić. Kiedyś był pokazywany trening Usaina Bolta koleś tak ciężko pracuje bo chce zapisać się w historii. Marcin Dołęga na niego liczyła cała Polska Rosjanie wycofali się z podnoszenia ciężarów i wiele osób stawiało ,że to właśnie on sięgnie po złoty medal ,albo jakikolwiek medal ,a tym czasem to nie on tylko Bonk zdobył brąz. Na coś takiego trzeba być przygotowanym fizycznie i psychicznie. Adrian Zieliński zdobył złoto ,przygotowywał się za swoje pieniądze ,a Polski Związek chce go za to ukarać.
W Polsce są małe szanse na wybicie jeśli chodzi o sport. Nie mamy pieniędzy jeśli ktoś chce coś osiągnąć trzeba samemu płacić z własnych pieniędzy ,a właśnie wielu zdolnych sportowców pochodzi z biednych rodzin ,którzy nie mają pieniędzy na treningi.
W Londynie moim zdaniem wiele naszych gwiazd nas zawiodło. Myśleliśmy chyba wszyscy ,że będzie więcej medali wiem to nie koniec Igrzysk ,ale wiele dyscyplin w których liczyliśmy na medal już były.
Dobra już nie narzekam bo w końcu inni za to dali radę i pokazali na co ich stać. GRATULUJĘ WSZYSTKIM SPORTOWCOM ,KTÓRZY ZDOBYLI MEDAL IO.