niedziela, października 14, 2012

pamparampam, przepraszam ,że tak rzadko pisze ,ale nie mam w ogóle czasu.
Wyobraźcie sobie ,że na dzień nauczyciela mamy normalne lekcje zn. jest przedstawienie ,a potem lekcje. Niby luźne lekcje no ,ale powinni nam dać chociaż jeden dzień. A tak to coś czuje ,że ten tydzień będzie BARDZO ciężki. Niby na razie spoko w szkole bez żadnych problemów , ale jak będzie dalej to nie wiem. Staram się i to bardzo się staram ,żeby dać rade i mieć średnią powyżej 5.0 i w tym roku mi się to uda. Zawody w ręczną mamy dopiero gdzieś w zimie ,ale już trenujemy chcemy przejść na powiat jeśli nie przejdziemy to szkoła z nas śmiać będzie :< wszyscy będą śmiać. Muszę wreszcie załapać ten głupi rzut z biodra , w czwartek koledzy mają mnie uczyć. Bo ostatnio jak rzucałam to rzuciłam w twarz takiemu kolesiowi przypadkiem:D haha;d W tym roku biorę udział w konkursie z matmy nie wiem co mi przyszło do głowy w ogóle. W tamtym roku dobrze mi szła matma , a ten rok zaczął się paskudnie , ale uczymy się , uczymy. Z Caritas dzisiaj mieliśmy akcję ,znaczy zbieraliśmy do puszek pieniądze , a we wtorek dzień papieski i mamy wieczornice. Myślałam ,żeby upiec kremówki i sprzedawać ,ale za późno sobie o tym pomyślałam i już nie damy rady. Myślimy nad innymi akcjami jak macie jakieś pomysły to proszę mówić. W tym roku chcemy zrobić jak najwięcej się da. Myślałam ,żeby od jutra zacząć biegać tylko ,że koło 19 już jest ciemno , a szybciej nie mam kiedy chyba ,że bym wstawała rano o 5 i biegała , ale to za wcześnie jak dla mnie nie wiem myślę jakby to zrobić.
Ok spadam muszę jeszcze pouczyć się wiersza na wtorek. No to miłego tygodnia;*




Uwielbiam LOL.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję.♥